U traslocu di l'abitazione ruvina hè unu di i prughjetti di ricerca di a struttura residenziale in acciaio

A struttura di l'azzaru residenziale hè a prestazione sismica rurale, breve periodu di custruzzioni, altu gradu di industrializazione, risparmiu energeticu, riciclabile, ecc., In linea cù u cuncettu naziunale di sviluppu verde è a custruzzione di guida di pulitica di a sucietà di risparmiu di risorse.

"U traslocu di l'abitazione ruvina hè un prughjettu di ricerca residenziale in casa d'acciaiu"

L'edifici in acciaio in u costu integratu vicinu à a basa di u tempu è di a carica saranu ridotti di circa un terzu. In particulare per e cundizioni naturali poveri di u norduveste, a struttura in acciaiu di a custruzzione residenziale ùn serà micca cum'è l'edifizii tradiziunali vulnerabili à e cundizioni climatichi, basta chì a fabbrica per creà i cumpunenti necessarii, è dopu selezziunate u periodu di custruzzione adatta pò esse installata in- situ.

Accelerà u sviluppu di a struttura di l'acciaiu di custruzzione hè di prumove a trasformazione è l'aghjurnamentu di l'industria di e costruzioni per uttene a mudernizazione di l'industria di e costruzioni hè un aspettu impurtante di a digestione di l'eccessu di capacità in acciaio, a furmazione di l'acciaia riserva strategica una misura impurtante. U traslocu di l'abitazione ruvina hè unu di i prughjetti di ricerca di a so struttura di acciaiu.

Oghje ghjornu, hà sviluppatu è cuncipitu 90 metri quadrati à 300 metri quadrati di case d'acciaiu per a regione nordueste, suduveste è a nova custruzzione campagnola. Hè statu sviluppatu da a struttura, a manutenzione, u pavimentu è l'integrazione. L'ecunumia hè rispettosa di l'ambiente è rapida. U prossimu passu in a custruzzione di a ricerca è u sviluppu di a struttura di l'acciaiu, u sviluppu di a nova tecnulugia di trasfurmazioni è di custruzzione in u stessu tempu, Gansu Construction Investment serà ancu in 2016 in Gansu Construction Investment New District 100.000 metri quadrati di alti residenziali autocustruiti i prughjetti usanu tutti a struttura di l'acciaiu, attraversu In pratica per riassumere l'esperienza, in modu da prumove ulteriormente l'industrializazione di l'industria di l'alloghju in acciaio rurale.


Tempu di posta: Dic-04-2019