Custruzzione di u stadiu principale di u stadiu principale di u Bengbu Olympic Sports Center di a prima gru à compie a custruzzione

Sicondu Bengbu News hà dettu chì a matina di u 28 di ferraghju, u centru di u stadiu principale di u Bengbu Olympic Sports Center, longu 45 metri, pesava 60 tunnellate di ponte suspinsivu in acchianata, alzava lentamente a gru torra, è dopu era piazzatu à più di 20 metri. sopra a colonna d'acciaio, tuttu u prucessu dura circa trenta minuti.

Cum'è a solitu, u prughjettu di u Centru Olimpicu di Sportu ingegneru tutale di gestione di pacchetti Huang Chuan-cang prima à u situ di u prugettu di u stadiu, coordinazione di u travagliu, u 28 di ferraghju hè u travagliadori dopu u ritornu cumpletu di u vintesimu ghjornu, ma ancu tuttu u corpu olimpicu U prugettu centrale struttura di capannone d'acciaiu di u principiu di u ghjornu di a sospensjoni, 4 milioni di metri quadrati di i supporti in forma ovale, davanti à questu enormu fasciu appesu chì cade lentamente, è dopu attraversu e mani di i travagliadori maestri di l'utili Mao Mao, à pocu à pocu cù u stands pè l'integrazione di u fasciu d'acciaiu.

A custruzzione di a prima sospensione di a struttura in acciaio di u stadiu significa chì l'iniziu di a custruzzione formale di a struttura di u capannone in acciaio di i dui corridori di u Centru Spurtivu Olimpicu.

«U corpu principale di u Centru Spurtivu Olimpicu hè a custruzzione di l'attuale 750 tonne di a più grande gru cingolata. A struttura di a capanna d'acciaiu di a tecnulugia di a custruzzione hè ancu di punta in u paese ". Huang Chuan-cang hà dettu à i ghjurnalisti dopu à a fine di u stadiu Capannone d'acciaiu, per u ponte d'acciau 73 attraversu u raccordamentu di u fasci di splicing fattu di struttura tridimensionale tridimensionale, chì, u travagliu di l'azzaru in u sollevamentu più pesante ghjunghjerà à 110 tonne Ponte di 57 metri.

Sicondu u dipartimentu di gestione di a custruzzione di u prughjettu chjave municipale, u prughjettu di u Centru Sportu Olimpicu si compone principalmente di dui musei: stadiu, palestra, sala polivalente, è una torre di u paisaghju è una scola di sport, i dui musei attuali è una scola di sport compiu, u 28 di ferraghju, i dui musei sò entrati in una tappa di custruzzione di struttura in acciaio, da esse in acciaio appesi dopu à a fine di a custruzzione, serà fora di u muru cortina, custruzzione di tettu metallicu.

U Centru Olimpicu di Sport Olimpichi di Bengbu hè situatu à livante di Toushan, Strada Jiefang, à punente di Strada Yanshan, à livante di l'area scenica di u lagu Longzi, copre una superficia di 514 ettari, cù una superficie di custruzzione totale di 144.000 metri quadrati. Seranu compii in u 2018 in a Pruvincia di Anhui, i 14e Ghjochi anu tenutu i lochi principali, ma diventeranu ancu a cità à stu stadiu u più altu livellu, e più cumplette strutture di u centru sportivu naziunale di sport di piacè.


Tempu di posta: Dic-04-2019