A prima cumunità di assemblea di strutture in acciaio verdi di Hebei hà da principià a custruzzione in Shijiazhuang

U 13 di ghjennaghju, "U Guvernu Populare Pruvinciale di Hebei nantu à l'implementazione di u sviluppu di edifici in stile assemblea nantu à l'implementazione di i punti di vista" di a liberazione ufficiale, per accelerà vigorosamente l'applicazione di l'assemblea è u sviluppu di Hebei. U Gruppu Zhuo Da assemi à e grande imprese di u Statu King Kong Group, aduprà a tecnulugia di assemblea di tessuti verdi, u Gruppu King Kong hè situatu in a cità di Shijiazhuang, a Contea di Zhengding, a Contea di Jingxing, a zona antica, a zona di a pianta di rifiuti di 1.000 ettari di terra per u sviluppu, Pruvincia di Hebei per custruisce a prima struttura in acciaio verde di assemblea à grande scala. Serà in Shijiazhuang è a Pruvincia di Hebei per prumove l'usu di a struttura in acciaio verde di custruisce un benchmark, guidendu l'assemblea di a Pruvincia di Hebei, u sviluppu di l'industria di a custruzzione.

I seguenti sò i stessi cum'è u "

U Gruppu Zhuoda è u King Kong Group anu firmatu un accordu di cuuperazione

A prima cumunità di assemblea di strutture in acciaio verdi di Hebei hà da principià a custruzzione in Shijiazhuang

Pruvincia di Hebei, a prima struttura in acciaio verdi assemblata à grande scala hè in traccia di principià a custruzzione in Shijiazhuang. 3 di marzu, u Gruppu Zhuoda è u Gruppu King Kong "per sviluppà a nova custruzzione di cità è u prughjettu di dimostrazione di custruzzioni in stile assemblea di Jijia (Zhuoda) cumincianu a firmà a cerimonia" tenuta in a cità di Shijiazhuang. E duie parti anu firmatu a "cooperazione in u sviluppu di l'accordu quadru di prughjetti immubiliarii" da u Gruppu King Kong per ghjucà i vantaghji di a terra è di e risorse di u prugettu, u Gruppu Zhuo Da per ghjucà i vantaghji di u sviluppu è a custruzzione è l'assemblea di a custruzzione, u Rè Kong Group hè situatu in Shijiazhuang City, Zhengding County, Jingxing County,, Usine di rifiuti è altri 1000 ettari di terra per u cunsulidamentu di u sviluppu di a terra, a custruzzione di case di salute, l'assemblea di e zone residenziali è altri prughjetti per prumove u miglioramentu di i stabilimenti umani in Shijiazhuang è u prucessu di sviluppu urbanu.

A prima cumunità di assemblea di strutture in acciaio verdi di Hebei hà da principià a custruzzione in Shijiazhuang

Gruppu King Kong, Gruppu Zhuoda per sviluppà a nova custruzzione di cità è a ricerca di Hebei è l'assemblea di u prughjettu di dimostrazione di l'edificiu per inizià u situ di a cerimonia di firma

King Kong Group hè una impresa di pruprietà statale in a cità di Shijiazhuang, u mutore di combustione interna di a Cina hè un cumpunente chjave di una grande classa di imprese chjave. A causa di ragioni storiche, King Kong Group appartene à parechje vechje zone di vita in età di più di 40 anni, parechje case sò diventate periculose. In l'ultimi anni, u guvernu municipale di Shijiazhuang prumove vigorosamente a riforma di u capannone, u vechju cambiamentu, migliurà l'ambiente di vita, mentre sviluppava cun vigore l'industria di e costruzioni di tippu assemblea verde, è infine hà cuntribuitu à a cooperazione King Kong è Zhuoda.

"I novi materiali di custruzzione Zhuoda è l'architettura di assemblea verde in ligna cù a tendenza di sviluppu di l'industria di a custruzzione naziunale, in l'applicazioni di a custruzzione civile, i vantaghji sò assai evidenti". Wang Jiming, presidente di u gruppu King Kong, chì e caratteristiche eccezziunali di u bastimentu verde Zhuoda sò a basa di a cooperazione trà e duie parti. Hà dettu chì l'usu di a tecnulugia di custru verde Zhuoda, micca solu a cunservazione di l'energia rispettosa di l'ambiente, è u periodu di custruzzione hè cortu, assai adattatu per u sviluppu à grande scala di u vechju cambiamentu. Credu chì a cooperazione cù a trasfurmazione di Zhuo Da di l'antica zona di vita di King Kong Group, pianta di rifiuti, pò migliorà rapidamente l'ambiente di vita, arricchisce a cità di Shijiazhuang. "

A prima cumunità di assemblea di strutture in acciaio verdi di Hebei hà da principià a custruzzione in Shijiazhuang

Wang Jiming, presidente di King Kong Group, hà parlatu assai di a cooperazione trà e duie parti

"Questa hè una cooperazione impurtante". Cerimonia di firma, u vicepresidente esecutivu di u Gruppu Zhuoda, Yang Jigang, hà dettu chì a cooperazione cù u Gruppu King Kong hà micca apertu solu un grande edifiziu verde in l'applicazione à grande scala di Zhujia Zhuang, ma hà ancu apertu a pruvincia di Hebei è a cità di Shijiazhuang in u sviluppu di grande scala. applicazione contigua di a cumunità di assemblea di struttura in acciaio di u primu di u so tippu. U Gruppu Zhuo Da cum'è e prime imprese di sviluppu immubiliare in Shijiazhuang, Shijiazhuang hè statu sviluppatu in decine di milioni di metri quadrati di residenza, ma l'iniezione di elementi "assemblea verde" di u sviluppu cooperativu, diventerà Zhuoji in a custruzzione di a cumunità di a cità di Shijiazhuang prughjettu "novu puntu di partenza"

A prima cumunità di assemblea di strutture in acciaio verdi di Hebei hà da principià a custruzzione in Shijiazhuang

Yang Jigang, vicepresidente esecutivu di u gruppu Zhuoya, hà dettu chì e duie parti anu apertu a cuuperazione in a pruvincia di Hebei è in a cità di Shijiazhuang in u sviluppu di a cumunità à grande scala in l'applicazione di a struttura di l'acciaiu di u primu di l'assemblea.

Yang Jigang hà rimarcatu chì u 13 di ghjennaghju, "U Guvernu Pruvinciale di u Populu di Hebei per u sviluppu di edifici in stile assemblea nantu à l'implementazione di l'opinioni" hè statu ufficialmente liberatu, per accelerà vigorosamente l'applicazione di l'assemblea è u sviluppu di Hebei. Dongfeng, u 1u di marzu, Zhuo Da è l'istitutu di ricerca provinciale di Hebei anu firmatu, cuncepimentu integratu, tecnulugia, prudutti è altre risorse, l'introduzione di grande imprese centrali, imprese statali è istituzioni finanziarie, per custruisce a ricerca Ji (Zhuoda) custruzzioni di tippu assemblea allianza industriale. Questa cooperazione hè l'alleanza di l'industria per sviluppà cunghjuntamente un prughjettu, "Avemu da continuà à cuncentrazione nantu à l'architettura di assemblea verde in l'applicazione di l'urbanizazione, aiutà a capitale provinciale di u prucessu.

A prima cumunità di assemblea di strutture in acciaio verdi di Hebei hà da principià a custruzzione in Shijiazhuang

Wang Jiming, presidente di u gruppu King Kong, u vicepresidente esecutivu di u gruppu Zhuoda, Yang Jigang, in nome di e duie parti hà firmatu

"A cooperazione di Zhuo Da è King Kong serà u sviluppu di l'assemblea di Shijiazhuang chì custruisce un significatu di grande portata". Assistendu à a riunione di i dipartimenti pertinenti, hà dichjaratu chì u guvernu municipale di Shijiazhuang attribuisce una grande impurtanza à l'assemblea di l'industria di e costruzioni, è hà sviluppatu un obiettivu di sviluppu currispundente, a cooperazione di King Kong in u sviluppu di u prughjettu di dimostrazione di custruzzioni in stile assemblea, prumove l'usu di a struttura in acciaio verde di custruisce un benchmark, guidendu l'assemblea di a pruvincia di Hebei, u sviluppu di l'industria di e costruzioni. "Spergu chì i dui lati cumbinazioni forti, affinchì u prugettu abbia cuminciatu prestu, a custruzzione rapida, l'imaghjina, affinchì a ghjente gode veramente di l'industria di l'alloghju naziunale, i benefici di l'industrializazione.


Tempu di posta: Dic-04-2019